Nowy Tomyśl
rowerowytomysl@gmail.com

Nadwarciański Szlak Rowerowy

Created with Sketch.

Nadwarciański Szlak Rowerowy

Kilka słów do legendy mapy Nadwarciański Szlak Rowerowy

Na mapie kolorem niebieskim oznaczono aktualny przebieg szlaku. Ciemnopomarańczowym oznaczono opisane odcinki tras wraz z linkami do opisu.

 

Długość : 371 km.

Długość opisanych odcinków

0
kilometrów
Procent opisanych w stosunku do całości
0%
Total distance: 497.07 km
Max elevation: 275 m
Min elevation: 28 m
Total climbing: 14711 m
Total descent: -14743 m
Download file: Transwielkopolska Trasa Rowerowa .gpx

Charakterystyka szlaku:

Trasa jest częścią Wielkopolskiego Systemu Szlaków Rowerowych i została wyznaczona w 2005  roku, część zachodnia w 2009 roku

Jest to jeden z dłuższych szlak rowerowy przebiegający przez teren Wielkopolski, liczy prawie 371 kilometrów.

Trasa przebiega wzdłuż rzeki Warty, w kierunku wschód zachód. Od zachodu początek trasy w Międzychodzie. Wschodni kraniec szlaku znajduje się na zaporze zbiornika Jeziorsko.

Dojazd do zachodniego początku szlaku, jest możliwy z miejscowości Skwierzyna, najbliższa stacja kolejowa, znajduje się 30 kilometrów od początku szlaku

Dojazd do wschodniego początku szlaku, jest możliwy z miejscowości Poddębice, najbliższa stacja kolejowa, znajduje się 20 kilometrów od początku szlaku

Przy planowaniu trasy zwróćcie też uwagę na promy, gdyż szlak 5-krotnie korzysta z przepraw promowych

Trasę oznakowano za pomocą białych kwadratów, z logotypem roweru a pod nim niebieski pasek. Oznakowania malowane zwykle na drzewach.

Oznakowanie może być na niektórych odcinkach nie wystarczające, dlatego też mapą lub GPS jest koniecznością.

Nadwarciański Szlak Rowerowy opisane odcinki:

Nawierzchnia na opisanych odcinkach:

Lokalne drogi asfaltowe:

0
kilometrów
Procentowy udział
0%

Szutry:

0
kilometrów
Procentowy udział
0%

Asfaltowe drogi rowerowe:

0
kilometrów
Procentowy udział
0%

Drogi polne:

0
kilometrów
Procentowy udział
0%

Drogi rowerowe z kostki:

0
kilometrów
Procentowy udział
0%

Asfalt duże natęzenie ruchu:

0
kilometrów
Procentowy udział
1%

Drogi asfaltowe średnie natężenie:

0
kilometrów
Procentowy udział
1%

Bruk:

0
kilometrów
Procentowy udział
1%

Kliknij Lubię to i bądź na bieżąco z nowymi treściami na stronie


This will close in 15 seconds