Nowy Tomyśl
rowerowytomysl@gmail.com

Nadwarciański Szlak Rowerowy

Nadwarciański Szlak Rowerowy

Kilka słów do legendy mapy Nadwarciański Szlak Rowerowy

Na mapie kolorem niebieskim oznaczono aktualny przebieg szlaku. Ciemnopomarańczowym oznaczono opisane odcinki tras wraz z linkami do opisu.

 

Jeśli uznasz, że przedstawione tutaj treści , okazały się dla Ciebie pomocne, wesprzyj twórcę klikając przycisk poniżej.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Długość : 371 km.

Długość opisanych odcinków

0
kilometrów
Procent opisanych w stosunku do całości
0%
Total distance: 372.3 km
Max elevation: 132 m
Min elevation: 25 m
Total climbing: 10126 m
Total descent: -10203 m
Download file: Nawdwarciański Szlak Rowerowy.gpx

Charakterystyka szlaku:

Trasa jest częścią Wielkopolskiego Systemu Szlaków Rowerowych i została wyznaczona w 2005  roku, część zachodnia w 2009 roku

Jest to jeden z dłuższych szlak rowerowy przebiegający przez teren Wielkopolski, liczy prawie 371 kilometrów.

Trasa przebiega wzdłuż rzeki Warty, w kierunku wschód zachód. Od zachodu początek trasy w Międzychodzie. Wschodni kraniec szlaku znajduje się na zaporze zbiornika Jeziorsko.

Dojazd do zachodniego początku szlaku, jest możliwy z miejscowości Skwierzyna, najbliższa stacja kolejowa, znajduje się 30 kilometrów od początku szlaku

Dojazd do wschodniego początku szlaku, jest możliwy z miejscowości Poddębice, najbliższa stacja kolejowa, znajduje się 20 kilometrów od początku szlaku

Przy planowaniu trasy zwróćcie też uwagę na promy, gdyż szlak 5-krotnie korzysta z przepraw promowych

Trasę oznakowano za pomocą białych kwadratów, z logotypem roweru a pod nim niebieski pasek. Oznakowania malowane zwykle na drzewach.

Oznakowanie może być na niektórych odcinkach nie wystarczające, dlatego też mapą lub GPS jest koniecznością.

Nadwarciański Szlak Rowerowy opisane odcinki:

Nawierzchnia na opisanych odcinkach:

Lokalne drogi asfaltowe:

0
kilometrów
Procentowy udział
0%

Szutry:

0
kilometrów
Procentowy udział
0%

Asfaltowe drogi rowerowe:

0
kilometrów
Procentowy udział
0%

Drogi polne:

0
kilometrów
Procentowy udział
0%

Drogi rowerowe z kostki:

0
kilometrów
Procentowy udział
0%

Asfalt duże natęzenie ruchu:

0
kilometrów
Procentowy udział
1%

Drogi asfaltowe średnie natężenie:

0
kilometrów
Procentowy udział
1%

Bruk:

0
kilometrów
Procentowy udział
1%