Nowy Tomyśl
rowerowytomysl@gmail.com

Czerwony szlak pieszy: Miedzichowo – Bytom Odrzański

Czerwony szlak pieszy: Miedzichowo – Bytom Odrzański

Długośc szlaku:

kilometry
0

Długość opisanych odcinków:

kilometry
0
Procent opisanych w stosunku do całości
78%

Jeśli uznasz, że przedstawione tutaj treści , okazały się dla Ciebie pomocne, wesprzyj twórcę klikając przycisk poniżej.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Klika słów do legendy mapy Czerwony szlak pieszy: Miedzichowo - Bytom Odrzański

Na mapie kolorem niebieskim oznaczono aktualny przebieg szlaku. Ciemnopomarańczowym oznaczono opisane odcinki tras wraz z linkami do opisu.

 

[sgpx gpx="/wp-content/uploads/gpx/Czerwony Miedzichowo - Bytom Odrzański.gpx"]

Charakterystyka szlaku:

Długi  pieszy szlak nizinny, który rozpoczyna się w Miedzichowie w Wielkopolsce, a kończy w Bytomiu Odrzańskim w Lubuskim.

Szlak możliwy do pokonania rowerem, ale trzeba się liczyć, z dużą ilością dróg polnych, często piaszczystymi.             

Cały szlak ma  długość około 192 kilometrów.

Trasę oznaczono za pomocą białych prostokątów, pośrodku namalowano czerwony pasek. Oznaczenia głównie na drzewach. Na wielu kilometrach oznakowanie jest fatalne, dlatego też odbiornik GPS bezwzględnie wymagany. Przebieg szlaku na papierowych mapach turystycznych, często nie jest wyznaczony.

Na opisywanych odcinkach  szlak w większości przebiega drogami polnymi. Dlatego też  dla rowerzystów szosowych szlak niedostępny.

 
Dojazd na początek szlaku w Miedzichowie, najbliższa stacja kolejowa to Zbąszyń lub Nowy Tomyśl.  Bytom Odrzański jest znacznie lepiej skomunikowany ze względu na linie kolejową Nowa Sól – Głogów.

Czerwony szlak pieszy: Miedzichowo - Bytom Odrzański opisane odcinki:

Lokalne drogi asfaltowe:

kilometrów
0
Procentowy udział
0%

Drogi asfaltowe średnie natężenie:

kilometrów
0
Procentowy udział
0%

Asfaltowe drogi rowerowe:

kilometrów
0
Procentowy udział
0%

Drogi rowerowe z kostki:

kilometrów
0
Procentowy udział
0%

Drogi polne:

kilometrów
0
Procentowy udział
0%

Asfalt duże natęzenie ruchu:

kilometrów
0
Procentowy udział
0%

Szutry:

kilometrów
0
Procentowy udział
0%

Bruk:

kilometrów
0
Procentowy udział
0%